مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-28اجتماعي

جمع آوری بیش از 15 هزار سگ بدون صاحب از سطح استان البرز


مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز گفت: شش پناهگاه برای حمایت از حیوانات بدون صاحب در این استان با هدف ساماندهی حیوانات ناقل بیماری به انسان (سگ های بدون صاحب) فعال شد.

- ایسنا/البرز مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز گفت: شش پناهگاه برای حمایت از حیوانات بدون صاحب در این استان با هدف ساماندهی حیوانات ناقل بیماری به انسان (سگ های بدون صاحب) فعال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید میرزایی روز سه شنبه نهم اسفند در نشست کارگروه استانی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان استان گفت: از مجموع این شش پناهگاه، چهار مرکز با مدیریت شهرداری ها و دو پناهگاه با حمایت سازمان های مردم نهاد برای نگهداری از حیوانات بدون صاحب فعالیت دارند.

مدیرکل امورشهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز تصریح کرد: شهرداری های استان در راستای اجرای مصوبات کارگروه استانی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان (سگ های بدون صاحب)در سال جاری 15 هزار و 538 قلاده سگ را از سطح استان جمع آوری و ساماندهی کرده اند.

وی بیان کرد: این تعداد نسبت به دو هزار و 654 قلاده سگ جمع آوری شده در سال گذشته رشد 500 درصدی را نشان می دهد.

گفتنی است در این نشست مصوب شد دهیاری ها نیز با نظارت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در زمینه جمع آوری سگ های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 15 هزار سگ بدون صاحب از سطح استان البرز

جمع آوری بیش از 15 هزار سگ بدون صاحب از سطح استان البرز