مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-28سياسي

اختتامیه جشنواره ملی مهارت در شیراز برگزار می شود


معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: آیین اختتامیه بیستمین دوره ملی مهارت، چهارشنبه 10 اسفند به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسین شهریور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مأموریت های که سازمان فنی و حرفه ای کشور دارد شناخت و توانمند سازی استعدادها و مهارت های نوجوانان و جوانان است.

شهریور با یادآوری اینکه مدال آوران این مسابقات به اردوهای ملی دعوت و نهایتاً به مسابقات جهانی اعزام می شوند، گفت: یکی از اهداف این دوره از مسابقات معرفی منتخبان به بازار کار و حضور در مسابقات جهانی، ترویج فرهنگ مهارت آموزی در کشور و ایجاد نشاط در جامعه مهارت آموزی است.

وی تاکید کرد: مدرک گرایی منجر به ایجاد شغل نشده از این رو سازمان فنی و حرفه ای کشور بر آن است تا با ایجاد مهارت در میان نوجوانان و جوانان زمینه اشتغال زایی و کارآفرینی را فراهم کند.

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اضافه کرد: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رده سنی نوجوانان برگزار شد؛ هدف اصلی ما این بود که از نوجوانی مسیر شغلی فرزندان دنبال شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طی 17 ماه گذشته 110 رویداد مسابقاتی با حضور 30 هزار نفر در سه دسته آزاد که محدودیت سنی ندارد، ملی مهارت در 36 رشته و جهانی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی مهارت در شیراز برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی مهارت در شیراز برگزار می شود