مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:102023-02-28اقتصادي

توسعه تجدیدپذیرها کلید رهایی از آلودگی هوا


دبیر کنفرانس بین المللی بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی با تاکید بر اینکه توسعه انرژی های تجدیدپذیر راهکار کلیدی کاهش آلودگی هوا است، - دبیر کنفرانس بین المللی بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی با تاکید بر اینکه توسعه "انرژی های تجدیدپذیر" راهکار کلیدی کاهش آلودگی هوا است، گفت: برای توسعه این فناوری ها، سرمایه گذاری بیشتری در بخش انرژی های تجدیدپذیر می طلبد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسین حسینیان، دبیر پنجمین کنفرانس بین المللی بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت: زمانی که آمار و ارقام تولید و مصرف انرژی را در کشور مورد بررسی قرار می دهیم، میزان حجم تولید و مصرف یکسان نیست و در 10 سال آینده بین تولید و مصرف گاز فاصله زیادی ایجاد می شود که برای این معضل از اکنون باید چاره اندیشی کنیم.

وی افزود: کشورهای زیادی از سالیان گذشته به سوی تولید و مصرف انرژی های تجدیدپذیر حرکت کرده اند و استفاده و کاربرد انرژی های تجدیدپذیر در دنیا سابقه طولانی دارند و این در حالی است که انرژی های تجدیدپذیر در کشور ما مغفول مانده است.

حسینیان با بیان اینکه در سیستم تولید و مصرف انرژی در کشور باید تحولات جدی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: استفاده از انرژی فسیلی در تولید انرژی الکتریکی باید کاهش یابد؛ چرا که در تابستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تجدیدپذیرها کلید رهایی از آلودگی هوا

توسعه تجدیدپذیرها کلید رهایی از آلودگی هوا