مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:122023-02-28بين الملل

بن سلمان به دنبال اعدام قضاتِ هم دست خود!


سازمان حقوق بشری «داون» در گزارشی فاش کرد که «محمد بن سلمان» ولی عهد سعودی خواستار محاکمه و اعدام 10 نفر از قضاتی شده که در اعدام شهروندان عربستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان حقوق بشری داون در گزارشی فاش کرد که دادستان عمومی عربستان بنابر درخواست محمد بن سلمان ولی عهد سعودی، به دنبال اعدام 10 قاضی سابق به اتهام خیانت بزرگ بوده است.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، داون در گزارشش اعلام کرد: دادگاه جنایی تخصصی در ریاض که به پرونده های تروریسم هم در عربستان سعودی رسیدگی می کند، در اولین جلسه محرمانه خود در این باره و در تاریخ 16 فوریه 2023، تعدادی از قضات را متهم به خیانت بزرگ کرده است.

عبد الله علاود مدیر بخش منطقه خلیج فارس در سازمان داون گفت: اتهامات وحشتناکی علیه این قضات مطرح شده است؛ قضاتی که بسیاری از آن ها به درخواست ولی عهد سعودی احکام شدیدی را علیه شهروندان عربستان صادر کرده اند.

این موضوع نشان می دهد که هیچ کس در عربستان سعودی در امان نیست! پیش تر گزارش هایی مبنی بر نقش مستقیم دو تن از این قضات دادگاه کیفری تخصصی، به نام های عبدالله بن خالد اللحیدان و عبدالعزیز بن مداوی الجابر در نقض حقوق بشر در عربستان سعودی فاش شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان به دنبال اعدام قضاتِ هم دست خود!

بن سلمان به دنبال اعدام قضاتِ هم دست خود!