مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-28بين الملل

ادعاهای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره ایران


«ایلی کوهن» که با هدف محقق ساختن رؤیای فشار بر ایران به آلمان سفر کرده است، گفت که تنها راه توقف برنامه هسته ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.

- ایلی کوهن که با هدف محقق ساختن رؤیای فشار بر ایران به آلمان سفر کرده است، گفت که تنها راه توقف برنامه هسته ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که بنا بر اعلام رسانه ها برای رایزنی درباره مقابله با ایران به آلمان سفر کرده است، به تکرار ادعاها درباره ایران، برنامه هسته ای و مذاکرات لغو تحریم پرداخت.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، ایلی کوهن در نشست خبری مشترک با آنالنا بائربوک در برلین مدعی شد که تنها راه توقف برنامه هسته ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.

در حالی که رژیم صهیونیستی دچار اختلافات شدید داخلی است و بنا به اذعان سران این رژیم در آستانه فروپاشی قرار دارد، وزیر خارجه این رژیم افزود که درباره ایران فقط دو گزینه مطرح است: تحریم یا اقدام جدی نظامی.

کوهن در ادامه یاوه های گویی های خود تصریح کرد: من از وزیر خارجه آلمان درخواست کردم سپاه پاسداران ایران را به در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره ایران

ادعاهای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره ایران