مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-28حوادث

پیگیری هویت پناهجویان جان باخته ایرانی در ایتالیا از سوی سفارت کشورمان


سفارت کشورمان در ایتالیا در ارتباط با جان باختن عده ای از پناهجویان در حادثه غرق شدن کشتی در آب های جنوب این کشور اعلام کرد که با مراجع مربوطه در ارتباط بوده و اقدامات کنسولی را انجام می دهد.

- سفارت کشورمان در ایتالیا در ارتباط با جان باختن عده ای از پناهجویان در حادثه غرق شدن کشتی در آب های جنوب این کشور اعلام کرد که با مراجع مربوطه در ارتباط بوده و اقدامات کنسولی را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن عده ای از پناهجویان در حادثه غرق شدن کشتی در آب های جنوب ایتالیا، اعلام کرد: به رغم اعلام رسمی مراجع ذیربط در ایتالیا مبنی بر عدم شناسایی هویت کشته شدگان، این سفارت در ارتباط با مراجع مذکور بوده و به محض دریافت اطلاعات رسمی، اطلاع رسانی و اقدامات کنسولی انجام خواهد شد.

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که تعدادی از مهاجران ایرانی در آب های ایتالیا در پی حادثه غرق شدن کشتی جان باخته اند .

پلیس و گارد ساحلی ایتالیا هم اعلام کردند 43 نفر بر اثر برخورد یک قایق حامل مهاجران ایرانی با صخره ها در نزدیکی سواحل جنوبی ایتالیا جان باختند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری هویت پناهجویان جان باخته ایرانی در ایتالیا از سوی سفارت کشورمان

پیگیری هویت پناهجویان جان باخته ایرانی در ایتالیا از سوی سفارت کشورمان