مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:252023-02-28اقتصادي

رفع تداخل 550 هزار هکتار زمین در کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از رفع تداخل 550 هزار هکتار زمین در کرمانشاه طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده ظهر سه شنبه در نشست منطقه ای مدیران ادارت ثبت اسناد و املاک استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان و لرستان که با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حد نگاری مهمترین موضوع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

وی با تاکید بر حد نگاری و اینکه این موضوع امروز به یک امر مهم و اساسی تبدیل شده است، افزود: حد نگاری به کاهش اختلافات میان مردم، توسعه اجتماعی و ثبات در مالکیت ها کمک می کند و از این حیث برای کشور بسیار مهم است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: حدنگاری در استان کرمانشاه این موضوع به عنوان اولویت مهم در دستور کار قرار دارد و در شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به عنوان مهمترین موضوع در دست بررسی و پیگیری است.

توسلی زاده با اشاره به جلسات متعددی که در شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان برگزار شده است، گفت: در جلساتی که به منظور رفع تداخل صورت گرفته است در طی سال جاری حدود 110 جلسه انجام شده و در مجموع از 591 پلاک که حدود 550 هزار هکتار می شود، رفع تداخل صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 550 هزار هکتار زمین در کرمانشاه

رفع تداخل 550 هزار هکتار زمین در کرمانشاه