مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:352023-02-28بين الملل

اظهارات متناقض وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران


برخلاف گزارش های رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم توانایی انجام اقدام نظامی علیه ایران، وزیر خارجه این رژیم در سفر به آلمان مدعی شد که برای مقابله با ایران دو گزینه تحریم و اقدام نظامی مطرح است.

- برخلاف گزارش های رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم توانایی انجام اقدام نظامی علیه ایران، وزیر خارجه این رژیم در سفر به آلمان مدعی شد که برای مقابله با ایران دو گزینه تحریم و اقدام نظامی مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی که رسانه های صهیونیستی اخیرا به نقل از منابع دپیلماتیک این رژیم اقرار کردند که توان حمله نظامی به ایران را ندارند و این امر پیامدهای سختی برای آن ها به دنبال خواهد داشت، الی کوهن، وزیر خارجه این رژیم در اظهاراتی گفت که برای مقابله با ایران دو گزینه وجود دارد؛ بازگرداندن تحریم ها و یا گزینه جدی نظامی.

اخیرا شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع دیپلماتیک مطلع این رژیم اعلام کرد که تل آویو آمادگی حمله نظامی به ایران را ندارد.

یک منبع دیپلماتیک عالی رتبه صهیونیستی در گفت وگو با این شبکه گفت: برداشت ما از اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این است که این رژیم درحال حاضر آمادگی حمله به ایران را ندارد و گزینه نظامی موثری که بتواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند، در اختیار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات متناقض وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران

اظهارات متناقض وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران