مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-28اقتصادي

نظارت بر بازار استان سمنان با160 نیرو/ قضات کشیک به کارگیری شدند


صمت استان سمنان با بیان اینکه اکیپ های نظارت بر بازار از شانزدهم اسفندماه کارشان را در استان آغاز خواهند کرد، گفت: 160 نیرو برای نظارت بر بازار و اصناف پیش بینی شده است.

- مهدی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره نظارت بر بازار بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال و لزوم پایش مستمر بازار برای کنترل قیمت ها سازمان صمت استان سمنان با بهره گیری از توان کارشناسان و بازرسان و با استفاده از توان اتاق اصناف، اتحادیه ها، جهاد کشاورزی و بسیج از طریق برگزاری گشت های مشترک بازرسی و انجام بازرسی، برای نظارت بر بازار اقلام مورد نیاز شب عید و ماه رمضان مردم اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها همچنین با هدف جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت ها و مبارزه با گران فروشی و تخلفات اصناف انجام می شود، افزود: 160 نیرو از سازمان صمت، جهاد و اتاق اصناف و همچنین بسیج در این طرح نظارتی حضور دارند.

معاون صمت استان سمنان با بیان اینکه طرح نظارتی از شانزدهم اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار اقلام مورد نیاز مردم تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت همچنین نظارت ها به دو گروه بزرگ شامل خدماتی و کالایی تقسیم شده تا بتوانیم نظارت بهتری را صورت دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار استان سمنان با160 نیرو/ قضات کشیک به کارگیری شدند

نظارت بر بازار استان سمنان با160 نیرو/ قضات کشیک به کارگیری شدند