مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-28اقتصادي

قیمت گوشت قرمز منجمد در خوزستان اعلام شد


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد در بازار استان بسته به قطعه گوشت از 130 تا 160 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدالهادی فرخ تبار معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کنترل قیمت گوشت، از صادرات و قاچاق آن از استان جلوگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه قیمت اقلامی از جمله مرغ و گوشت قرمز از سوی سازمان صمت خوزستان مشخص می شود، گفت: براساس قیمتی که این سازمان اعلام می کند، سازمان جهاد کشاورزی به صورت روزانه بازار را رصد می کند.

  معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: گوشت قرمز منجمد به اندازه نیاز مردم در بازار توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت در بازار تا زمان تنظیم قیمت گوشت قرمز ادامه دارد، ادامه داد: هیچ مشکلی در توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان وجود ندارد و به زودی نیز یک محموله دیگر وارد استان خواهد شد.

فرخ تبار قیمت گوشت قرمز منجمد توزیع شده در بازار استان بسته به قطعه گوشت را از کیلویی 130 تا 160 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این محصول پرمصرف در فروشگاه های زنجیره ای استان درحال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت قرمز منجمد در خوزستان اعلام شد

قیمت گوشت قرمز منجمد در خوزستان اعلام شد