مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-28سياسي

تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محورهای نهاوند


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محورهای شهرستان نهاوند تخصیص داده شد.

- علیرضا شهبازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر محورهای اصلی، تعدادی از محورهای فرعی و روستایی شهرستان نهاوند حادثه خیز و نامناسب هستند و هرساله در این محورها تصادفات زیادی اتفاق می افتد که ساماندهی این محورها همواره مطالبه مردم شهرستان بوده است.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه این محورها عمدتا در مسیر روستاهای هدف گردشگری شهرستان قرار دارند هرساله افراد زیادی از این محورها ترددد می کنند که تعریض و ایمن سازی این محورها از نیازهای ضروری شهرستان است.

شهبازی ادامه داد: برای حل مشکلات این محورها در گذشته اقداماتی انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده و یا سال ها به علت نبود اعتبار به حال خود رها شده اند که با تلاش هایی که انجام دادیم اکثر جاده های نهاوند از جمله جاده گیان و سه راهی دهفول به برزول دارای ردیف اعتباری شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین با پیگیری های که انجام دادیم و طی دیداری که با معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی وزارت راه و شهرسازی داشتم، مبلغ 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محورهای نهاوند به فیروزان و فیروزان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محورهای نهاوند

تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محورهای نهاوند