مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-28پزشكي

طرح پزشک خانواده شهری در کرمانشاه سال آینده اجرا خواهد شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح پزشک خانواده برای شهرهای بالای 20 هزار نفر، گفت: طرح پزشک خانواده شهری در کرمانشاه سال آینده اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم شکیبا ظهر سه شنبه طی نشستی که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در 14 شهرستان استان کرمانشاه 943 واحد بهداشتی و درمانی مشغول ارائه خدمات درمانی و پزشکی هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر 450 روستا به دلیل عدم دسترسی به اینترنت نمی توانستند به سامانه سلامت سیب دسترسی داشته باشند، افزود: اما با بررسی های و پیگیری های انجام شده مشکلات 83 روستا رفع شده که با تمهیدات لازم به زودی دسترسی خواهند داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از 95 درصد خانوارهای استان کرمانشاه دارای پرونده الکترونیک بوده که برای انجام امور پزشکی بسیار کمک کننده است.

شکیبا با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای این طرح در روستاهای کم جمعیت و زیر 20 هزار نفر در حال اجرا است که بیش از 680 هزار نفر از جمعیت استان مورد حمایت و مشمول این طرح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پزشک خانواده شهری در کرمانشاه سال آینده اجرا خواهد شد

طرح پزشک خانواده شهری در کرمانشاه سال آینده اجرا خواهد شد