مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:202023-02-28سياسي

پدافند هوایی به صورت 24 ساعته مشغول حراست از آسمان کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار رضا شبان فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401 با بیان اینکه بحمدالله در این رزمایش بر اساس تمامی اهدافی که از قبل تعیین شده بود در بخش های مختلف کشف، - فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه بابیان اینکه لحظه به لحظه از آسمان کشور حراست می شود، تاکید کرد: پدافند هوایی به صورت 24 ساعته و لحظه به لحظه مشغول حراست از آسمان کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار رضا شبان فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401 با بیان اینکه بحمدالله در این رزمایش بر اساس تمامی اهدافی که از قبل تعیین شده بود در بخش های مختلف کشف، شناسایی، ردگیری و مقابله با اهداف موفقیت لازم کسب شد.

وی گفت: رزمایش ها برای تمرین تکنیک ها و تاکتیک های بومی و خلاقانه نیرو های نظامی و احصاء نقاط قوت و ضعف است که بحمدالله در این رزمایش به خوبی این هدف به دست آمد، همچنین ما در این رزمایش از سامانه های راداری بومی خودمان استفاده کردیم که به خوبی توانستند ماموریت خود را انجام دهند.

فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه بابیان اینکه لحظه به لحظه از آسمان کشور حراست می شود، تاکید کرد: پدافند هوایی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی به صورت 24 ساعته مشغول حراست از آسمان کشور است

پدافند هوایی به صورت 24 ساعته مشغول حراست از آسمان کشور است