مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:222023-02-28اقتصادي

نرخ ارز مقطعی است و کاهش خواهد یافت


قیمت ارز و نرخ سایر محصولات مقطعی است و کاهش خواهد یافت و از این مرحله عبور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علیرضا مهاجر امروز درحاشیه نخستین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی افزود: اعتقاد ما این است که هم قیمت ارز و هم نرخ سایر محصولات در کشور کاهش خواهد یافت، اینها شرایط مقطعی است که از آن عبور می کنیم.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی افزود: با وجود تحریم های ظالمانه ذخایر کشور از نظر کالاهای اساسی و نیز محصولاتی مانند گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی کافی است و هیچگونه محدودیتی از نظر تامین نداریم.

*قیمت پیاز هفته آینده کاهش می یابد مهاجر همچنین از کاهش قیمت پیاز در هفته آینده خبر داد و گفت: رشد قیمت به دلیل صادرات و نیز کاهش کشت امسال به دلیل ارزان بودن پیاز در سال گذشته بود.

وی تاکید کرد که صادرات پیاز به موقع محدود نشده بود اما اکنون با کنترل صادرات این محصول امیدوار هستیم که قیمت هفته آینده کاهشی شود.

*پیش بینی تولید گندم بیش از سال گذشته معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشت گندم در مساحت 5 میلیون و 900 هزار هکتار در استانهای کشور انجام شده است، گفت: استانهای شمالی، شمال غرب کشور مانند اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کرمانشاه، قزوین با خشکسالی بیشتری نسبت به سالهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ ارز مقطعی است و کاهش خواهد یافت

نرخ ارز مقطعی است و کاهش خواهد یافت