مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-28اقتصادي

طرح نظارت بر بازار نوروز در گلستان آغاز شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار نوروز و ماه رمضان در سطح استان خبر داد.

- تقی حسام امروز سه شنبه 9 اسفند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم جهت خرید و انجام سفرهای نوروزی و همچنین تقارن تعطیلات نوروز با آغاز ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ویژه در استان گلستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی بازار طی دو بازه زمانی برگزار می شود، افزود: مرحله نخست این طرح از هشتم اسفند ماه جاری در گلستان آغاز شده و تا 29 ماه جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان اضافه کرد: مرحله دوم طرح نظارتی ویژه بازار از یکم فروردین ماه 1402 آغاز و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این طرح در مرکز استان و ادارات تابعه تعزیرات حکومتی همه روزه از ساعت 16 الی 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 14 عصر اجرایی می شود.

حسام تأکید کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید برخی کالاها و ضرورت برخورد با تخلفات و همچنین حمایت از اقشار آسیب پذیر چامعه طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مرحله نخست، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز عمده خرید آجیل و خشکبار، میادین میوه و تره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارت بر بازار نوروز در گلستان آغاز شد

طرح نظارت بر بازار نوروز در گلستان آغاز شد