مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-28سياسي

اخطار دادستان قزوین به فراریان مالیاتی


کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در دادستانی مرکز استان تشکیل شده و همانند سال جاری، نشست ها و مصوبات کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در سال آینده نیز با قوت و جدیت برگزار و پیگیری خواهد شد و دستگاه قضایی استان در شناسایی، - ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در دادستانی مرکز استان تشکیل شده و همانند سال جاری، نشست ها و مصوبات کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در سال آینده نیز با قوت و جدیت برگزار و پیگیری خواهد شد و دستگاه قضایی استان در شناسایی، رصد افراد دارای فرار مالیاتی و وصول مطالبات کمک کار سازمان امور مالیاتی استان است.

حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: برخی اصناف به دلیل فرار و کتمان مالیاتی اقداماتی را برای اخذ درآمدهای خود در پیش گرفته اند، که برای شهروندان ایجاد زحمت کرده و همین امر موجب نارضایتی آن ها شده است.

وی بیان کرد: به همین خاطر و در راستای حفظ حقوق عامه و همچنین حقوق دولت و بر اساس اولویت های 15 گانه ریاست قوه قضاییه در سال جاری؛ کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در دادستانی مرکز استان تشکیل و جلسات این کارگروه مستمر برگزار شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: عدم استقرار دستگاه کارتخوان از سوی برخی پزشکان موجب گلایه مردم شده بود که در راستای مصوبات کارگروه، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار دادستان قزوین به فراریان مالیاتی

اخطار دادستان قزوین به فراریان مالیاتی