مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-28فرهنگي

«بی بی سلطنت» برگزیده جشنواره پاسداران اهل قلم شد


کتاب «بی بی سلطنت» به قلم هادی زرگری محصول انتشارات روایت فتح در هفدهمین جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم به عنوان اثر برگزیده شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب بی بی سلطنت به قلم هادی زرگری محصول انتشارات روایت فتح در هفدهمین جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم به عنوان اثر برگزیده شناخته شد.

هفدهمین جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم از میان 283 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی، دفاعی و علمی، 43 اثر حائز رتبه های اول تا سوم و شایسته تقدیر شناخته شدند.

کتاب بی بی سلطنت ، خاطراتی متنوع و جذاب در مورد چند شخصیت انقلابی مهم شهر نهاوند مثل آیت الله محمدولی حیدری و شهید آیت الله علی حیدری و دیگر مبارزان مطرح شهر نهاوند و داستان زحمات زنانی است که در برهه ها و شرایط مختلف تاریخ، انقلاب و دفاع مقدس نقشی متناسب با جایگاه خود ایفا کرده اند.

این کتاب در 200 صفحه و 6 فصل به چاپ رسیده است.

برای آشنایی بیشتر مخاطب با فضای زندگی راوی کتاب و همچنین زبان شیرین او، تا جایی که متن اجازه داده و خوانش را سخت نمی کرده سعی شده از برخی اصطلاحات و جملات محلی استفاده بشود تا حلاوت این زبان به کام خواننده نیز بنشیند و او را تحت تأثیر خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی بی سلطنت» برگزیده جشنواره پاسداران اهل قلم شد

«بی بی سلطنت» برگزیده جشنواره پاسداران اهل قلم شد