مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:452023-02-28سياسي

دکتر حسن بیارجمندی «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» شد


طی حکمی از سوی دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، رییس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی گلستان به عنوان دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی شد.

- دکتر حسن بیارجمندی دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی شد ایسنا/گلستان طی حکمی از سوی دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، رییس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی گلستان به عنوان دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی شد.

بدون تردید آنچه بیش از همه در این روزها کشور لازم و حیاتی است توجه به همبستگی و انسجام جمعی حول هویت ملی کشور است که این نیاز در فضای دانشگاهی و میان دانشجویان به عنوان موتور محرکه جامعه و اعتلا بخش این مرز و بوم بیش از پیش محسوس است.

از این رو تشکیل کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی در معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان یک ابتکار ارزشمند و به هنگام در دستور کار قرار گرفته که می تواند اثرات ثمربخش خود را به زودی به منصه ظهور برساند.

دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همین منظور طی حکمی با توجه به سوابق و فعالیت های انسجام بخش رییس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان، دکتر حسن بیارجمندی را به عنوان دبیر این کارگروه مهم و حساس منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر حسن بیارجمندی «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» شد

دکتر حسن بیارجمندی «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» شد