مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:452023-02-28سياسي

جزییات بیماری ها و روند درمانی «پیروز»


رییس بیمارستان دامپزشکی مرکزی تهران در جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی علت مرگ «پیروز»، روند درمان این یوز را تشریح کرد.

- رییس بیمارستان دامپزشکی مرکزی تهران در جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی علت مرگ پیروز ، روند درمان این یوز را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امید مرادی امروز در جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی علت مرگ پیروز به ارائه توضیحاتی درباره این اتفاق پرداخت و گفت: از روز جمعه میزبان این حیوان بودیم و متاسفانه امروز ساعت 6و45 دقیقه به علت نارسایی کلیه او را از دست دادیم.

وی افزود: بامداد جمعه آقای دکتر بابک باستانی - پزشک معالج پیروز - که از ابتدا مسئولیت درمان این حیوان را بر عهده و در ماموریت در آفریقای جنوبی حضور داشت در تماسی تلفنی گفت که مشکوک به انسداد گوارشی است و پیروز چند روز گذشته دفع نداشته و آخرین مرتبه نیز جسمی شبیه چرم دفع کرده است.

بر همین اساس پزشک معالج درخواست ارجاع حیوان به بیمارستان را داشت که در نهایت با هماهنگی انجام شده اقدامات مورد نیاز جهت تصویربرداری و جراحی بیمار فراهم شد و بعد از ساعت 2 بامداد روز جمعه پیروز با همراهی مدیرکل دفتر حیات وحش، رییس گروه بیماریها و مراقب همراه پیروز به بیمارستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیماری ها و روند درمانی «پیروز»

جزییات بیماری ها و روند درمانی «پیروز»