مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:502023-02-28فناوري

چند راهکار ساده برای پشتیبانی از اطلاعات اندروید


با چند راهکار ساده می توانید از تمام اطلاعات گوشی اندرویدی خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و دیگر نگران از دست دادن آن ها نباشید.

- جی پلاس، گوشی های هوشمند حاوی داده های مهم زیادی برای ما هستند، بنابراین باید به طور مرتب از آن ها نسخه پشتیبان تهیه کنیم.

در چند وقت اخیر اوضاع به طور قابل توجهی بهبود یافته است، زیرا اکنون می توان از داده های خود به طور خودکار در فضای ابری تنها با استفاده از یک حساب گوگل نسخه پشتیبان تهیه کرد.

این پشتیبانی شامل موارد زیر است: باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ عکس و فیلم، پیامک، سابقه تماس، مخاطب، برنامه ها و داده های آن ها، تنظیمات، پسورد ها و مجوز های وای فای.

سایر فایل های موجود در تلفن هوشمند شما را می توان به صورت دستی با استفاده از سرویس Google Drive در Cloud یا با اتصال تلفن هوشمند به رایانه به صورت محلی کپی کرد.

توجه داشته باشید که روش توضیح داده شده در این آموزش ممکن است بسته به برند، مدل و نسخه اندروید نصب شده روی گوشی متفاوت باشد.

از تمام اطلاعات خود در اندروید نسخه پشتیبان تهیه کنید تمام مراحل در Huwaei Y9، 2019 دارای Android 9 با پوشش EMUI 9.

1.

0 انجام شده است.

چگونه تمام داده های خود را در فضای ابری با استفاده از حساب گوگل ذخیره کنیم: به تنظیمات سیستم بروید؛ Backup & Restore را یافته و روی آن ضربه بزنید، در قسمت Google Account، Bac


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راهکار ساده برای پشتیبانی از اطلاعات اندروید

چند راهکار ساده برای پشتیبانی از اطلاعات اندروید