مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-28سياسي

تبدیل وضعیت پرستاران سال آینده اجرایی می شود


رییس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اعطای 25 تا 30 هزار مجوز استخدام به وزارت بهداشت، از تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی و تبصره ای در سال آینده خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اعطای 25 تا 30 هزار مجوز استخدام به وزارت بهداشت، از تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی و تبصره ای در سال آینده خبر داد.

محمد میرزابیگی در اجلاس مشترک مدیران پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی و هیئت مدیره های نظام پرستاری خوزستان که امروز (9 اسفندماه) در بیمارستان علوی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه موضوع تبدیل وضعیت کارکنان دولت در مجلس مصوب و برای تایید به شورای نگهبان ارسال شده است که این مهم برای نیروهای پرستاری شرکتی و تبصره ای امنیت و انگیزه شغلی بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از اعطای 25 تا 30 هزار مجوز استخدام به وزارت بهداشت خبر داد و افزود: باید ببینیم که سهم استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی آبادان از این مقدار چه تعداد است.

رییس کل نظام پرستاری کشور ادامه داد: اقدام بهتر این است که سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت و سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای استانداردسازی نسبت پرستار به تخت به توافق خوبی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت پرستاران سال آینده اجرایی می شود

تبدیل وضعیت پرستاران سال آینده اجرایی می شود