مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-28فرهنگي

برپایی 3 نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای بهمن


آثار نقاشی سه هنرمند جوان در قالب یک نمایشگاه با عنوان «رویا و خیال» تا پایان سال جاری در فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می شود.

- آثار نقاشی سه هنرمند جوان در قالب یک نمایشگاه با عنوان رویا و خیال تا پایان سال جاری در فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در این نمایشگاه تعداد 80 تابلو اثر نقاشی با تکنیک های رنگ روغن (آکریلیک)، سیاه قلم و اکولینو دیجیتال آرت، به تصویر کشیده است.

زهرا شکری، سارا آخرتی و الهام چلنگر هنرمندان جوانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نقاشی رویا و خیال همزمان با مراسم افتتاحیه از ساعت 14 روز سه شنبه نهم اسفند ماه درگالری فرهنگسرای بهمن آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و قرار است در روزهای سه شنبه 16 و چهارشنبه 24 اسفند ماه با حضور هنرمندان صاحب اثر دوکارگاه هنری درکنار هنرجویان و مشتاقان هنر نقاشی، در محل برپایی این نمایشگاه برگزار کند.

علاقه مندان برای بازدید از آثار ارائه شده در این نـمایشگاه می توانند همه روزه به نشانی: بزرگراه نواب_جنوب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، گالری فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند؛ یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 02155058832تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 3 نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای بهمن

برپایی 3 نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای بهمن