مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:282023-02-28بين الملل

دمشق: اسراییل باید به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای بپیوندد


وزیر امور خارجه سوریه ضمن محکومیت استفاده قدرت های بزرگ از سلاح تروریسم علیه کشورها تاکید کرد که رژیم صهیونیستی، به عنوان عامل ناامنی منطقه باید به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای ملحق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل المقداد ، وزیر امور خارجه سوریه امروز (سه شنبه، 28فوریه) طی یک سخنرانی ویدئویی در کنفرانس خلع سلاح ژنو تاکید کرد که سوریه با یک جنگ ناعادلانه مواجه شد که طی آن کشورهای بزرگ از سلاح تروریسم علیه مردم ما استفاده کردند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت سوریه سانا ، وزیر امور خارجه سوریه در ادامه تاکید کرد که همین کشورها ده ها هزار تروریست خارجی را درگیر جنگ کردند و انواع مختلف پشتیبانی و تسلیحات، از جمله موارد ممنوعه بین المللی را برای آن ها فراهم کردند تا به برنامه های تهاجمی خود خدمت کنند.

المقداد تاکید کرد: اشغالگری اسراییل یک تهدید دائمی و جدی برای صلح منطقه و امنیت بین المللی است.

اشغالگران بر حملات مکرر به سرزمین های سوریه و فلسطین، به توسعه و گسترش زرادخانه انواع سلاح های کشتار جمعی خود با بهره مندی از حمایت کشورهای شناخته شده ادامه می دهند.

وی افزود: سوریه تأکید می کند که رژیم اشغالگر و حامیان آن مانع ایجاد منطقه ای عاری از سلاح های کشتار جمعی در خاورمیانه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: اسراییل باید به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای بپیوندد

دمشق: اسراییل باید به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای بپیوندد