مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:552023-02-28پزشكي

واقفان کردستانی به حوزه سلامت ورود کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به نیازهای استان در حوزه سلامت انتظار می رود که واقفان و خیرخواهان کردستانی به این حوزه ورود جدی نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون عبدالملکی روز سه شنبه در جلسه شورای اجرایی وقف و سلامت استان کردستان در سنندج اظهار کرد: زیرساخت های حوزه سلامت هر ساله رشد و توسعه چشمگیر داشته است اما باز هم نیازمند افزایش این زیرساخت ها در استان هستیم.

وی افزود: با توجه به نیازهای نامحدود حوزه سلامت و استحقاق مردم استان برای برخورداری از خدمات در دسترس و درخور شأن، از حمایت ها و کمک هایی که از جانب اداره کل اوقاف استان برای دانشگاه قابل تعریف و تحقق است، استقبال می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به نیکو بودن سنت حسنه وقف، هدایت و تمرکز آن در حوزه سلامت را خیر مضاعف عنوان کرد و پاره ای از نیازها و اولویت های دانشگاه را برای مورد حمایت قرار گرفتن در حوزه وقف مطرح کرد.

عبدالملکی ادامه داد: از جمله این نیازها ساخت دانشکده داروسازی، تکمیل ساختمان دانشکده بین الملل و هم چنین تهیه دستگاه های دیالیز برای تجهیز و راه اندازی بخش خیر ساز در حال اتمام دیالیز مرکز آموزشی و درمانی توحید سنندج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقفان کردستانی به حوزه سلامت ورود کنند

واقفان کردستانی به حوزه سلامت ورود کنند