مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:102023-02-28پزشكي

دلیل تعطیلی بخش روان بیمارستان طبس اعلام شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس دلیل تعطیلی بخش روان بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبرگزاری فارس از طبس، چند سالی است که بخش روان بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی این شهرستان تعطیل و با وجود نیاز ضروری شهروندان و تعدد مراجعان به این مرکز درمانی  همچنان خبری از راه اندازی این بخش نیست! عباس زمانی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی بخش روان بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا در اواخر سال 1398 اولویت بخش بهداشت و درمان کشور، پاسخگویی به نیازهای بیماران مبتلا به کرونا بوده و با توجه به محدودیت تخت بخش های تنفسی بیمارستان ها، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استفاده از همه  ظرفیت بیمارستان ها و تغییر کاربری بخش ها برای بستری بیماران مبتلا به کرونا را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: در ارتباط با تغییر کاربری و بهره گیری از تمام ظرفیت بیمارستان های شهرستان های کشور بخشنامه ای خطاب به همه دانشگاه های علوم پزشکی کشور صادر شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس تصریح کرد: از طرفی همزمان با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تقاضای پزشکان معالج برای تخت های ویژه افزایش پیدا کرد به طوری که 6 تخت بخش ICU بیمارستان جوابگوی نیازها نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تعطیلی بخش روان بیمارستان طبس اعلام شد

دلیل تعطیلی بخش روان بیمارستان طبس اعلام شد