مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:262023-02-28سياسي

آمادگی صد درصدی مراکز گردشگری و اقامتی کردستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از آمادگی صد درصدی مراکز گردشگری و اقامتی استان برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرمان وطن دوست در نشست دبیر ستاد اقامه نماز کردستان با دستگاه های اجرایی خدمت رسان استان برای انجام هماهنگی بیشتر در ایام نوروز 1402 برگزار شد، با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پیش بینی می شود که سفرهای نوروزی امسال از 15 اسفندماه آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی اعضای ستاد خدمات سفر استان باید در آماده باش کامل باشند، اظهار کرد: نظر به اینکه کردستان همواره استانی گردشگرپذیر بوده، ضرورت دارد در پیک سفرهای نوروزی، تمام دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع مشکلات نمازخانه های بین راهی و سرویس های بهداشتی اقدام کنند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان با بیان اینکه پیش از آغاز ایام تعطیلات نوروز از تأسیسات گردشگری و نمازخانه های بین راهی استان بازدیدهای مکرر به عمل آمده است، عنوان کرد: نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی اماکن اقامتی و مجتمع های بین راهی استان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و گردشگران نورزی بهسازی و تجهیز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صد درصدی مراکز گردشگری و اقامتی کردستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

آمادگی صد درصدی مراکز گردشگری و اقامتی کردستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی