مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:352023-02-28سياسي

طرح های درمانی در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افتتاح مرکز دیالیز بیمارستان دیر، طرح توسعه بیمارستان خورموج و پروژه احداث و تجهیز مرکز درمان بستر کاکی خبر داد.

- حسن ملکی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) دیّر هم زمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تقدیر از خانواده مرحوم حاج حسن توانا گفت: ساختمان این مرکز با همت و مشارکت فرزندان مرحوم حاج حسن توانا با اعتبار 20 میلیارد ریال و زیربنا 280 مترمربع و در محوطه بیمارستان ساخته شده است.

ملکی زاده با بیان اینکه دستگاه های دیالیز خریداری شده از بهترین برندهای موجود کشور است، افزود: جهت خرید دستگاه های دیالیز نیز 35 میلیارد ریال از محل کمک های شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس جنوبی و مبلغ 35 میلیارد ریال نیز از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) دیّر دارای 6 دستگاه دیالیز است که روزانه در دو نوبت فعالیت خواهد داشت و در صورت نیاز به 3 شیفت نیز قابل افزایش است.

ملکی زاده با اشاره به نیروی مورد نیاز برای راه اندازی این مرکز اضافه کرد: برای راه اندازی مرکز دیالیز به 4 تا 6 نفر نیروی بالینی و 2 نفر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های درمانی در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح می شود

طرح های درمانی در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح می شود