مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-28اقتصادي

تاثیر آمار اشتباه کشاورزی در گرانی گوشت قرمز


آمار دام مازاد را دو میلیون راس می گویند و به همین دلیل اجازه صادرات می دهیم اما چند ماه بعد دچار کمبود می شویم آمار ها را که بررسی می کنیم متوجه می شویم دقیق نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید جواد ساداتی نژاد امروز در حاشیه اولین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی 5 اولویت مهم را در برنامه های خود دارد، افزود: تامین غذای مردم، کشاورزی قراردادی، اجرای الگوی کشت، ارائه آمار دقیق و سند دار کردن زمین های کشاورزی از برنامه های اصلی است.

وزیر جهاد کشاورزی راهکار برخورداری کشاورزان از معیشت مناسب را اجرای کشاورزی قراردادی عنوان کرد و گفت: به دنبال کشاورزی قراردادی واقعی هستیم،  کشاورز را باید به بخش خصوصی وصل کنیم تا آنها کشاورزان را تامین مالی کنند که به افزایش تولید آنها بسیار کمک خواهد کرد.

ساداتی نژاد درباره اجرای الگوی کشت گفت: در سال 1402 نیز ردیف بودجه اختصاصی برای الگوی کشت تعریف شده است و طرح الگوی کشت هم برای اجرا به استان های کشور ابلاغ شده است.

*آمارهای کشاورزی صحیح نیست وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه آمارها در بخش کشاورزی باید دقیق تر باشد، گفت: آمار درست، برنامه ریزی را هم دقیق تر می کند که مقام معظم رهبری هم به لزوم آمار دقیق تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر آمار اشتباه کشاورزی در گرانی گوشت قرمز

تاثیر آمار اشتباه کشاورزی در گرانی گوشت قرمز