مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:002023-02-28سياسي

حضور پررنگ تشکل های دانش آموزی در مدارس غیردولتی


تفاهم نامه همکاری سازمان مدارس غیردولتی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور روسای دو مجموعه منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه همکاری سازمان مدارس غیردولتی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور رؤسای دو مجموعه منعقد شد.

احمد محمود زاده با بیان اینکه امور تربیتی طی سال های گذشته با چالش هایی مواجه بوده و در مقطعی، بدون اینکه سایر مؤلفه های تأثیرگذار در این فرآیند در نظر گرفته شود، این نهاد تربیتی و تأثیرگذار تعطیل شد، افزود: از زمان احیای امور تربیتی، تلاش های بسیار شده است اما امور تربیتی نیاز به بازنگری در فرایند اجراست چرا که در زیست بوم جدید نیازها، سبک ها و علایق دانش آموزان متفاوت شده است.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، اضافه کرد: با ارائه مفهومی سند تحول که به صورت مدرسه ای در حال تدوین است، این مأموریت ها بیشتر مشخص شود.

در این مسیر ارکان تربیت شامل خانواده، مدرسه و رسانه باید مورد توجه بوده و برجسته سازی شود تا آنچه در سند تحول آمده است مبنی بر تربیت نیروی صالح و دارای ویژگی هایی چون دانش آموز شجاع و متخلق به اخلاق اسلامی، موحد، مؤمن، بصیر، ولایتمدار، ظلم ستیز، جهادگر، کارآفرین و مقتصد و در یک کلمه تربیت تمام ساحتی، محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ تشکل های دانش آموزی در مدارس غیردولتی

حضور پررنگ تشکل های دانش آموزی در مدارس غیردولتی