مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:002023-02-28سياسي

سال آینده بودجه آموزش و پرورش به 242 هزار میلیارد تومان می رسد


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: با 21 درصد افزایش اعتبارات آموزش و پرورش در بودجه سال آینده، به بیش از 242 هزار میلیارد تومان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی عصر سه شنبه در گردهمایی مدیران و مربیان تربیتی آموزش و پرورش قرچک اظهار داشت: تربیت نسل آینده کشور در گرو تلاش همه جانبه مربیان، معلمان و مدیران مدارس است .

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاستگاه اصلی جهاد تبیین، نهاد تعلیم و تربیت کشور و دستگاه آموزش و پرورش است گفت: با 21 درصد افزایش اعتبارات آموزش و پرورش در بودجه سال آینده، بودجه این وزارتخانه به بیش از 242 هزار میلیارد تومان می رسد.

نوش آبادی بیان داشت: آموزش و پرورش با بیش از یک میلیون نفر نیروی انسانی، بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است.

وی عنوان داشت: برای اولین بار بعد از 11 سال از ابلاغ سند تحول بنیادین، ردیف اعتباری مستقل در حدود 440 میلیارد تومان برای اجرای این سند مهم در بودجه سال آینده کشور پیش بینی شد.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع نگرانی معلمان در اجرای رتبه بندی معلمان، ردیف مستقل در بودجه سال آینده آموزش و پرورش تعیین شد و 4900 میلیارد برای مراکز و مدارس شبانه روزی دانش آموزان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده بودجه آموزش و پرورش به 242 هزار میلیارد تومان می رسد

سال آینده بودجه آموزش و پرورش به 242 هزار میلیارد تومان می رسد