مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:452023-02-28حوادث

فوت زن و شوهر جوان به علت رفع غیراصولی گرفتگی فاضلاب در گلستان


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان از فوت زن و شوهر جوان به علت رفع غیراصولی گرفتگی فاضلاب و انفجار منزل در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد رجبی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران از فوت یک زن و شوهر جوان در شهرک امام حسین (ع) به خاطر رفع گرفتگی لوله فاضلاب خبر داد.

رجبی درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: طی تماسی با این مرکز و اعلام یک حادثه انفجار، مأموران ما به قید فوریت به محله حادثه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه مأموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با دو جسد روبرو شدند، افزود: بررسی های اولیه نشان می داد این دو نفر یک زوج جوان هستند که به خاطر انفجار و سوختگی جان را خود از دست داده اند.

رییس سازمان آتش نشانی گلستان ادامه داد: اما در بررسی های دقیق تر مشخص شد ماجرا از این جا شروع می شود که لوله فاضلاب حیاط خانه این زوج مسدود می شود و آنها تصمیم می گیرند در روشی عجیب یعنی با فشار و انفجار گاز اقدام به رفع این گرفتگی کنند.

رجبی اضافه کرد: متأسفانه این زوج بدون توجه به مسائل ایمنی، گاز را از طریق شیلنگ وارد لوله فاضلاب می کنند و با روشن کردن کبریت، انفجار هولناکی رخ می دهد که باعث مرگ این زن و شوهر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت زن و شوهر جوان به علت رفع غیراصولی گرفتگی فاضلاب در گلستان

فوت زن و شوهر جوان به علت رفع غیراصولی گرفتگی فاضلاب در گلستان