مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:592023-02-28بين الملل

آمادگی ایران برای کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه


وزیر امور خارجه در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه ضمن اعلام آمادگی ایران برای کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه بر توقف جنگ در یمن و لغو محاصره انسانی در این کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژنو، مارتین گریفیتس معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و کمک های اضطراری امروز (سه شنبه) نهم اسفند ماه با حضور در محل اقامت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ژنو درباره برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک از جمله شرایط و وضعیت انساندوستانه در کشورهای سوریه، یمن، افغانستان و نیز اوکراین گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به ملاقات های انجام شده امروز و روز گذشته خود با دبیرکل سازمان ملل متحد و مسؤولان سازمان های بین المللی بشردوستانه، موضوعات انسانی مرتبط با کشورهای مزبور را شایسته توجه و اهتمام بیشتر از سوی جامعه جهانی خواند.

امیرعبداللهیان به کمک های انسانی جمهوری اسلامی ایران به سوریه پس از وقوع زلزله اخیر اشاره کرد و افزود: متأسفانه زلزله اخیر شرایط انسانی سخت برخی از مناطق این کشور را در مقایسه با گذشته تشدید کرده و لازم است محاصره تحمیلی بر سوریه به منظور بهبود شرایط انسانی مردم این کشور برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه

آمادگی ایران برای کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه