مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 21:052023-02-28سياسي

مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی با اعتبار 50 میلیارد به بهره برداری می رسد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هم زمان با سفر رییس جمهور به استان بوشهر پروژه احداث و تجهیز مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی با اعتبار 50 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هم زمان با سفر رییس جمهور به استان بوشهر پروژه احداث و تجهیز مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع و اعتبار 50 میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است.

این مرکز توسط سید محمدامین حسینی حبیبی از خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی و هزینه تجهیزات آن توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأمین شده است.

ملکی زاده در مورد خدمات قابل ارائه در مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی اعلام داشت: در این مرکز خدمات پزشکی عمومی 24 ساعته، خدمات اورژانسی، خدمات سطح 2 تخصصی و ویزیت تخصصی سرپایی به مراجعان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه احداث این مرکز از مطالبات چندین ساله مردم بخش کاکی بوده است بیان کرد: میزان بالای جمعیت تحت پوشش مرکز و پراکندگی روستاهای بخش کاکی، قرار داشتن این مرکز در مسیر جاده اصلی و پرتردد بوشهر به عسلویه، حادثه خیز بودن جاده های منطقه و بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی با اعتبار 50 میلیارد به بهره برداری می رسد

مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی با اعتبار 50 میلیارد به بهره برداری می رسد