مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 21:122023-02-28سياسي

مرکز درمان «کاکی» با اعتبار 50 میلیارد به بهره برداری می رسد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هم زمان با سفر رییس جمهور به استان بوشهر پروژه احداث و تجهیز مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی با اعتبار 50 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هم زمان با سفر رییس جمهور به استان بوشهر پروژه احداث و تجهیز مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع و اعتبار 50 میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است.

این مرکز توسط سید محمدامین حسینی حبیبی از خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی و هزینه تجهیزات آن توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأمین شده است.

ملکی زاده در مورد خدمات قابل ارائه در مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی اعلام داشت: در این مرکز خدمات پزشکی عمومی 24 ساعته، خدمات اورژانسی، خدمات سطح 2 تخصصی و ویزیت تخصصی سرپایی به مراجعان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه احداث این مرکز از مطالبات چندین ساله مردم بخش کاکی بوده است بیان کرد: میزان بالای جمعیت تحت پوشش مرکز و پراکندگی روستاهای بخش کاکی، قرار داشتن این مرکز در مسیر جاده اصلی و پرتردد بوشهر به عسلویه، حادثه خیز بودن جاده های منطقه و بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان «کاکی» با اعتبار 50 میلیارد به بهره برداری می رسد

مرکز درمان «کاکی» با اعتبار 50 میلیارد به بهره برداری می رسد