مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 21:352023-02-28اجتماعي

پروژه زیرگذر خیابان شریعتی به بزرگراه صدر غرب سال آینده اجرایی می شود


مطالعات پروژه زیرگذر شریعتی به صدر غرب انجام شده و سال آینده اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید جوانی شهردار منطقه 3 در آیین بهره برداری از 22 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 3 و افتتاح چندین پروژه منطقه 11 که عصر امروز- سه شنبه 9 اسفند 1401- در سی و هشتمین رویداد امید و افتخار به میزبانی منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ما از آبان ماه سال گدشته که در خدمت مردم منطقه 3 هستیم با دو نگاه کوتاه مدت و بلند مدت به فعالیت های منطقه شکل گرفت.

یکی از اولویت های ما در منطقه تکمیل پروژه های نیمه کاره بود؛ تکمیل پروژه هایی که در سنوات قبل شروع و به هر دلیلی متوقف مانده بود در دستور کار قرار گرفت و در کنار آن پروژه های جدیدی را در حوزه های مختلف در راستای رفع مشکلات شهروندان تعریف کردیم.

وی افزود: پروژه مجموعه ورزشی فرهنگ و ملل در محله صدر که این محله سرانه ورزشی پایینی دارد از جمله آنها است ، یکی دیگر از پروژه ها که 4 سال معطل مانده بود مجموعه ورزشی امامزاده قاضی الصابر است که در این دوره تکمیل شد.

جوانی ادامه داد: پروژه زیرساختی دیگر که معضل چند ساله خیابان ولیعصر (عج) را برطرف کرد، کانال جمع آوری آب های سطحی تقاطع پارک وی و ولیعصر (عج)است؛ همچنین مسقف سازی پایانه ونک، حدود 10 هکتار بازسازی و مرمت فضاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه زیرگذر خیابان شریعتی به بزرگراه صدر غرب سال آینده اجرایی می شود

پروژه زیرگذر خیابان شریعتی به بزرگراه صدر غرب سال آینده اجرایی می شود