مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 21:502023-02-28اجتماعي

اطلاعات افراد جویای کار تحت پوشش بهزیستی زنجان احصا می شود


سرپرست معاونت موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان زنجان از راه اندازی سامانه کارجو خبر داد و گفت: اطلاعات افراد جویای کار تحت پوشش بهزیستی زنجان احصا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا نوروزی، عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: سامانه کارجو از بهمن ماه امسال راه اندازی شده و افراد جویای کار تحت پوشش بهزیستی می توانند با مراجعه به سامانه مذکور درخواست خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد به دو گروه دارای مدرک دانشگاهی و دارای مدرک فنی و حرفه ای تقسیم می شوند، ابراز کرد: در حال حاضر در حال جمع آوری اطلاعات این افراد هستیم.

سرپرست معاونت موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان زنجان به پویش عید رمضان اشاره و بیان کرد: اداره بهزیستی برای جلب مشارکت های مردمی راهکارهای مختلفی تدارک دیده که از جمله آن ها می توان از پویش های حریم عشق، یلدای مهربانی، خانه های گرم و شکرانه سلامت نام برد.

وی در مورد حمایت های مالی از افراد تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد: پیش از این مبلغ وام مسکن 50 میلیون تومان بود که این رقم افزایش یافته و برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر به بیش از 200 میلیون تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات افراد جویای کار تحت پوشش بهزیستی زنجان احصا می شود

اطلاعات افراد جویای کار تحت پوشش بهزیستی زنجان احصا می شود