مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:062023-02-28اقتصادي

مرکز دیالیز بیمارستان شهرستان دیر با اعتبار 9 میلیارد افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای خرید دستگاه های دیالیز بیمارستان دیر3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل کمک های شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس جنوبی و مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیز از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامگاه امروز از افتتاح و بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان زینبیه (س) خورموج هم زمان با سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان زینبیه (س) خورموج شامل بخش های اعصاب و روان، آی.

سی.

یو و ان.

آی.

سی.

یو است که با افتتاح و راه اندازی آن 20 تخت به تخت های این بیمارستان افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان زینبیه (س) با زیربنای 1500 مترمربع و اعتبار 65 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری احداث و تجهیز شده و به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه مرکز دیالیز خیرساز بیمارستان امام هادی (ع) دیر نیز هم زمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، اعلام داشت: ساختمان این مرکز با همت و مشارکت فرزندان مرحوم حاج حسن توانا با اعتبار 2 میلیارد تومان و زیربنا 280 مترمربع و در محوطه بیمارستان ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز دیالیز بیمارستان شهرستان دیر با اعتبار 9 میلیارد افتتاح می شود

مرکز دیالیز بیمارستان شهرستان دیر با اعتبار 9 میلیارد افتتاح می شود