مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:302023-02-28ورزشي

روایت روز/ حسادت رونالدو، ظلم زنانه و بانکی که دلاری قرض می دهد!


ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود؛ از تساوی نساجی و استقلال، انتخاب های رونالدو برای مرد سال فوتبال جهان، اعلام برنامه لیگ برتر تا هفته 26، - روایت روز/ حسادت رونالدو، ظلم زنانه و بانکی که دلاری قرض می دهد! ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود؛ از تساوی نساجی و استقلال، انتخاب های رونالدو برای مرد سال فوتبال جهان، اعلام برنامه لیگ برتر تا هفته 26، قرض 500 هزار دلاری پرسپولیس از یک بانک تا برگزاری مجامع انتخاباتی 7 فدراسیون تا پایان سال.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استقلال و نساجی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک، یک رضایت دادند که یک نتیجه ایده آل برای مدعیان قهرمانی است.

استقلال و نساجی امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 در ورزشگاه وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه استقلال پس از پنج برد متوالی در لیگ برتر و جام حذفی، متوقف شد تا در هفته ای که پرسپولیس نفت را شکست داد و دیدار سپاهان و آلومینیوم به پایان نرسیده، بلغزد و عقب بماند.

با این نتیجه استقلال با 40 امتیاز، پایین تر از سپاهان و پرسپولیس 42 امتیازی در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روز/ حسادت رونالدو، ظلم زنانه و بانکی که دلاری قرض می دهد!

روایت روز/ حسادت رونالدو، ظلم زنانه و بانکی که دلاری قرض می دهد!