مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:572023-02-28اقتصادي

22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم سمنان راه اندازی می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم در طرح نوروزی و هم زمان با ماه مبارک رمضان در این استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح بهاری و نوروزی مقارن با ماه رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: 22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم در استان سمنان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه هر روز عیدی دیگر است شعار امسال هفته نیکوکاری نام گذاری شده است، افزود: علاوه بر پایگاه های شهری و روستایی، 161 مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه زنگ احسان و نیکوکاری نیز روز دوشنبه، 15 اسفندماه در مدارس استان نواخته می شود، تأکید کرد: در روزهای نوزدهم و بیست و ششم اسفندماه نیز پایگاه هایی برای جمع آوری کمک های مردم در مصلاهای نماز جمعه استان برپا خواهد شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه سال گذشته در جشن نیکوکاری 16 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد، گفت: مردم نیکوکار استان سمنان، می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی 6037997950024936 بانک ملی واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم سمنان راه اندازی می شود

22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم سمنان راه اندازی می شود