مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 23:222023-02-28سياسي

وزیر آموزش و پرورش با استقرار ناحیه پنج آموزشی شیراز در شهر صدرا موافقت کرد


بر اساس اعلام دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، به دنبال موافقت وزیر آموزش و پرورش با استقرار ناحیه پنج آموزشی شیراز در شهر صدرا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از مطالبات مردم شهر جدید صدرا، استقرار ادارات با هدف تسهیل امور است.

شهر صدرا با اجرای طرح های مسکن مهر و همچنین ساخت و سازهای مختلف اکنون میزبان جمعیتی افزون بر 100 هزار نفر است که در این پیوند، طی سال های گذشته مباحثی در قالب ارتقای این شهر در تقسیمات کشوری یا استقرار ادارات به عنوان راهکار حداقلی توسعه خدمات رسانی به مردم از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

از دفتر نماینده مجلس، در دیدار جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، رؤسای نواحی آموزش و پرورش شیراز، مناطق زرقان و ارژن و مدیر کل نوسازی مدارس فارس با وزیر آموزش و پرورش، مسائل مربوط به این حوزه در این شهرستان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان درباره مباحث طرح شده در این دیدار گفت: اختصاص یکی از نواحی آموزش و پرورش شیراز به حومه شیراز و تاسیس آموزش و پرورش ناحیه پنج شیراز در شهر صدرا در این دیدار مطرح شد که با توجه به پیگیری انجام شده، ایجاد ناحیه پنج آموزش و پرورش شیراز در شهر صدرا مورد موافقت وزارت آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش با استقرار ناحیه پنج آموزشی شیراز در شهر صدرا موافقت کرد

وزیر آموزش و پرورش با استقرار ناحیه پنج آموزشی شیراز در شهر صدرا موافقت کرد