«آکوافیدپلاس» رقیب برندهای خارجی در خوراک آبزیان/ از 1200 نفر اشتغال زایی تا کاهش تلفات ماهیمدیر بهره برداری هلدینگ فرادانه گفت: در شرکت «آکوافیدپلاس» با فرمولاسیونی جدید خوراک آبزیان از نظر کیفی ارتقا می یابد و این روش با تاکید بر بقا و افزایش سطح ایمنی ماهی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی رضوی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برند آکوافیدپلاس از ابتدای سال 1400 طراحی و محصولات آن از آبان ماه 1401 در سطح کشور عرضه شد. مدیر بهره برداری هلدینگ فرادانه اظهار داشت: در شرکت آکوافیدپلاس خوراک آبزی به صورت سفارشی با سیستم خاصی تولید می شود، در این روش با فرمولاسیون جدید خوراک آبزی از نظر کیفی ارتقا پیدا می کند و با تاکید بر بقا و افزایش سطح ایمنی ماهی، رشد ماهی را در بازه زمانی کوتاه تری میسر می کند. وی ادامه داد: در این روش به افزایش بقا و کاهش تلفات بچه ماهی توجه ویژه ای شده و سرعت رشد و میزان رشد روزانه ماهی افزایش یافته است. رضوی اظهار داشت: یک تیم قوی 17 نفره از اساتید دانشگاه در واحد تحقیق و توسعه این شرکت مشغول به کار است و فرمولاسیون جدید در واحد پایلوت طراحی، تست، سنجش و تجاری سازی شده است. مدیر بهره برداری هلدینگ فرادانه تصریح کرد: مزیت این شرکت رشد بهینه متناسب با قیمت نسبت به رقبای جهانی است و در حال حاضر آکوافیدپلاس در حال رقابت با کشورهای اروپایی، آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |