مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 23:252023-02-28اجتماعي

زیباسازی شهر کرمانشاه باید برای ایام نوروز و ماه رمضان آماده شود


شهردار کرمانشاه با بیان اینکه زیباسازی شهر کرمانشاه باید نسبت به سال گذشته تغییرات چشمگیری داشته باشد، گفت: زیباسازی شهر کرمانشاه باید برای ایام نوروز و ماه رمضان آماده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نادر نوروزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیباسازی، بازگشایی معابر و درآمد سه اولویت مهم تا پایان سال است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت 6 ماه اخیر و صدمات وارد شده و همچنین فرارسیدن ایام نوروز شهر کرمانشاه باید در بهترین وضعیت زیباسازی و نورپردازی باشد.

وی با بیان اینکه طی این ایام مناطق باید پای کار باشند، افزود: برنامه ریزی های لازم، اهداف و وظایف هریک از واحدها مشخص شده که تمامی آنان در وقت مقرر باید اجرا شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه مردم باید تغییرات را نسبت به سال گذشته احساس کنند، تصریح کرد: رنگ آمیزی، فرش گل، دیوار نگاری، نورپردازی و… در زیبایی شهر مهم است که باید در دستور کار باشد.

نوروزی با بیان اینکه در برخی از مناطق بافت فرسوده، ملک های با نمای زشت وجود دارد که سیمای شهر را بهم ریخته است، تأکید کرد: مدیران مناطق، این ملک ها را شناسایی و به مالکان آنان برای زیباسازی یک هفته وقت داده شود، همچنین به کارگاه های ساختمانی که باعث زشت شدن چهره شهر می شود باید تذکر داده شود تا نسبت به بازگشایی معابر، رنگ آمیزی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی شهر کرمانشاه باید برای ایام نوروز و ماه رمضان آماده شود

زیباسازی شهر کرمانشاه باید برای ایام نوروز و ماه رمضان آماده شود