مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 23:302023-02-28اقتصادي

آزادی 302 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 106 میلیارد تومانی در گیلان


رییس ستاد دیه گیلان از آزادی 302 زندانی غیر عمد در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد زندانیان 106 میلیارد تومان بدهی داشتند که با مشارکت خیرین و پرداخت بدهی ها، - آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا یزدانی امروز دوشنبه در کارگاه کارآفرینی اجتماعی اظهار کرد: امیدبخشی در دل افراد نا امید بزرگترین اعمال نیکوپسند است که باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به سنت حسنه آزادی زندانیان غیرعمد، افزود: برگرداندن حتی یک فرد به آغوش خانواده و رهایی از زندان کار بسیار ارزشمندی است.

رییس ستاد دیه گیلان از آزادی 12 هزار و 500 زندانی جرایم غیرعمد در این استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد زندانی از روز تأسیس ستاد دیه در گیلان تاکنون با کمک خیرین آزاد شدند.

یزدانی با اشاره به آزادی 8 زندانی قتل شبه عمد در گیلان، بیان کرد: زندانیان غیرعمد بی گناه هستند و برای آزادی آنها باید تلاش کرد.

وی از آزادی 302 زندانی غیر عمد در سال گذشته خبر داد و افزود: این تعداد زندانیان 106 میلیارد تومان بدهی داشتند که با مشارکت خیرین و پرداخت بدهی ها، آزاد شدند.

رییس ستاد دیه گیلان با اشاره به ارسال بیش از 1 هزار کامیون کمک های مردمی از این استان به جبهه ها، اضافه کرد: گیلانی ها در خیرخواهی و نوع دوستی شهره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 302 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 106 میلیارد تومانی در گیلان

آزادی 302 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 106 میلیارد تومانی در گیلان