مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 23:502023-02-28حوادث

زن جوان با قمه دوستش را کشت


زن جوان که پس از دوستی با یک مرد او را با قمه به قتل رسانده  به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از تیر سال 1401 با تماس فردی که مدعی بود از خانه همسایه شان بوی تعفن می آید، آغاز شد.

در ادامه مأموران به محل که خانه ای در غرب تهران بود، رفتند.

همسایه ای که با پلیس تماس گرفته بود به مأموران گفت: در یکی از واحدهای آپارتمان ما مردی حدوداً 40 ساله زندگی می کند اما هیچکدام از همسایه ها یک هفته ای است که او را ندیده اند و از خانه اش بوی تعفن شدیدی می آید به همین خاطر نگران شدیم و تصمیم گرفتیم پلیس را در جریان قرار دهیم.

پس از اظهارات همسایه،  مأ موران با دستور قضایی در آپارتمان را باز کردند و در یکی از اتاق ها با جسد مرد جوان که به ظاهر چند روزی از مرگ او گذشته بود مواجه شدند.

به این ترتیب جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان بعد از معاینه های لازم در گزارشی اعلام کردند مقتول با ضربه های متعدد قمه به گردن و پشت سرش فوت کرده است.

 ردپای یک زن در قتل پلیس در نخستین گام قصد داشت با بررسی تلفن همراه مقتول به سرنخ جنایت برسد اما پس از جست و جو مشخص شد که تلفن همراه پس از قتل سرقت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن جوان با قمه دوستش را کشت

زن جوان با قمه دوستش را کشت