مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 23:552023-02-28حوادث

کرونا حافظه همسرم را گرفت!


بعد از آن که از همسرم جدا شدم و او با مرد دیگری ازدواج کرد من هم با رومینا آشنا شدم که دختری مجرد بود ولی او در مدت کوتاهی پس از ازدواجمان، کرونا گرفت و بعد از 18 روز که در کما بود حافظه اش را از دست داد .

به همین دلیل هم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات مرد 34 ساله ای است که دو روز قبل به اتهام جنایت وحشتناک درون خودروی پژو 206 توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد و در شعبه 208 دادسرای عمومی و  انقلاب مشهد پای میز عدالت ایستاد و به صراحت قتل جوان 26 ساله (شاگرد بنگاه) را پذیرفت، اما مدعی شد که جوان مذکور را با انگیزه ظن به ارتباط سیاه کشته است.

متهم این پرونده جنایی پس از آن که به سوالات تخصصی قاضی دکتر صادق صفری درباره جزییات این جنایت تکان دهنده پاسخ داد، درباره سرگذشت خود نیز به افسر پرونده گفت: قبلا اوضاع مالی خوبی داشتم و در زمینه کشتار و زنده فروشی مرغ فعالیت می  کردم و مرغ ها را به کشتارگاه ها می فروختم، اما مدتی بعد به طور ناگهانی دچار ورشکستگی مالی شدم و همه اموالم را از دست دادم.

در این شرایط همسرم نیز مرا رها کرد و طلاق گرفت.

او مدتی بعد در حالی با مرد دیگری ازدواج کرد که دختر 6 ساله ام چند روز را نزد مادرش می گذراند و چند روز هم به  منزل من می آمد ولی وضعیت مالی ام هر روز آشفته تر می شد و دیگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا حافظه همسرم را گرفت!

کرونا حافظه همسرم را گرفت!