مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 00:402023-02-28سياسي

کروسی عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری ایران را ستود


امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات اوکراین، واهی بودن اتهامات مبنی بر کمک نظامی ایران به روسیه علیه اوکراین را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیچ مستندی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر روز سه شنبه 9 اسفند امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز حضور پرکار خود در ژنو، با آقای سابا کروسی، رییس مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آقای کروسی از میزبانی بیش از 5 میلیون آواره افغانی علیرغم چالش های پیش روی ایران بواسطه تحریم ها قدردانی کرد.

رییس مجمع عمومی با اشاره به برجام، ابراز امیدواری کرد رایزنی ها و تماس های جاری میان طرف های برجام، هر چه زودتر منجر به احیای این توافق شود.

رییس مجمع عمومی احیای برجام را به سود صلح و امنیت جهانی دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان به رایزنی های انجام شده در ارتباط با توافق در چارچوب برجام اشاره کرد و گفت تیمی از آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران حضور داشت و قرار است آقای گروسی، مدیر کل آژانس نیز به زودی به ایران سفر نماید.

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات اوکراین، بر موضع اصولی کشورمان مبنی بر احترام به استقلال و تمامیت سرزمینی کشورها تاکید کرد و واهی بودن اتهامات مبنی بر کمک نظامی ایران به روسیه علیه اوکراین را مورد تاکید قرار داد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروسی عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری ایران را ستود

کروسی عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری ایران را ستود