مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 06:042023-03-01اجتماعي

کاروان پسران زیارت اولی کردستان از اعزام به مشهد بازماندند


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان پسر زیارت اولی در استان کردستان به دلیل نبود اعتبار برای تأمین هزینه های سفر از اعزام به مشهد مقدس بازماندند.

- عزت الله طیبی راد معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سهمیه کردستان از اعزام دانش آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس 222 نفر است که اعزام کاروان پسران به دلیل نبود اعتبار انجام نشد.

وی خاطرنشان کرد: میزان اعتبار لازم برای اعزام دانش آموزان دختر و پسر 350 میلیون تومان برآور شد که  متاسفانه بخاطر عدم تامین اعتبار مالی فرصت اعزام پسران از دست رفت و از توفیق حضور معنوی این سفر باز ماندند.

طیبی راد یادآور شد: با پیگیری های انجام شده و مطرح کردن این موضوع در شورای آموزش و پرورش استان و دستور استاندار کردستان به فرمانداران برای تامین اعتبار با کمک خیرین، قرار است  بعد از عید نوروز کاروان دانش آموزان دختر  در قالب اردوی تربیتی زیارت اولی ها به مشهد مقدس اعزام شوند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه با بیان اینکه کاروان دانش آموزان دختر با احتساب مربیان همراه 116 نفر خواهد بود، اضافه کرد: براتی اعزام این تعداد دانش آموز به سه دستگاه اتوبوس نیاز است که در مجموع برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان پسران زیارت اولی کردستان از اعزام به مشهد بازماندند

کاروان پسران زیارت اولی کردستان از اعزام به مشهد بازماندند