مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 07:252023-03-01اقتصادي

توسعه عملیات کانتینری، ضرورت اصلی بندر شهید بهشتی چابهار


معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح توسعه بندر شهید بهشتی و توسعه فیزیکی زیرساخت های بندری در کنار تامین تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری, امکان ارائه عملیات بندری و توسعه عملیات کانتینری برای .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح توسعه بندر شهید بهشتی و توسعه فیزیکی زیرساخت های بندری در کنار تامین تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری, امکان ارائه عملیات بندری و توسعه عملیات کانتینری برای طیف گسترده ایی از کالاها فراهم شده است.

حسین شهدادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی سالهای اخیر شکل گیری پارادایم توسعه سواحل دریای عمان، رونق محور شرق و مزیت های ترانزیتی بندر چابهار موجب شده است و برنامه ها و اقداماتی برای افزایش ترافیک کالا و کشتی، رشد واردات کالاهای اساسی، توسعه صادرات غیرنفتی و ترانزیت کالا از مبادی و مقاصد کشور های منطقه از طریق بندر چابهار انجام شود.

وی افزود: قطعاً اقدامات خوب انجام شده شرط لازم برای رونق بندر چابهار به عنوان نقطه کانون سواحل مکران خواهد بود اما شرط کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه عملیات کانتینری، ضرورت اصلی بندر شهید بهشتی چابهار

توسعه عملیات کانتینری، ضرورت اصلی بندر شهید بهشتی چابهار