مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-01سياسي

سمنان میزبان نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار


نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار استان سمنان با حضور جمعی از بانوان فرهیخته و مسوولان استانی برگزار شد.

- "سمنان" میزبان نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار ایسنا/سمنان نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار استان سمنان با حضور جمعی از بانوان فرهیخته و مسوولان استانی برگزار شد.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان شامگاه گذشته در اولین کنگره استانی زنان تاثیر گذار در سمنان اظهار کرد: به منظور توجه به جایگاه زن، باید نگاه اسلام به زنان در جامعه جاری و ساری شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اولین کنگره زنان تاثیر گذار استان به عنوان اولین استان در کشور به ریاست استاندار سمنان برگزار شده که انشالله بعد از آن نیز رویداد های دیگری شکل خواهد گرفت و از تمامی ظرقیت ها برای پیشرفت استان استفاده می شود.

ریواده خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با تدوین سند تحول دولت مردمی، بحث بانوان و خانواده را مورد توجه و تاکید جدی قرار داده است، در حوزه های مختلف نیاز به تلاش و اقدام جهادی و انقلابی برای رفع کمبود ها و کاستی ها وجود دارد.

وی عنوان کرد: 10 هدف و راهبرد اصلی برای اولین کنگره استان زنان تاثیرگذار در سمنان تدوین و تعیین شده است که انشاالله این مراسم شروع یک رویداد بوده و در آینده طی برگزاری جلسات متعدد به این 10 هدف رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان میزبان نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار

سمنان میزبان نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار