مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:202023-03-01سياسي

کرمانشاه برای پیشرفت نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت است


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان طی سالیان دفاع مقدی درگیر جنگ بوده، گفت: کرمانشاه برای پیشرفت نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت است.

- عبدالوحید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان کرمانشاه نیازمند توجه بیشتر برای توسعه و پیشرفت است، اظهار کرد: استان کرمانشاه نیازمند تبیینی است تا صدای این استان زودتر به مسئولان دولت برسد.

وی افزود: استان کرمانشاه به دلیل جنگ در سال های دفاع مقدس از کاروان کشور در حوزه های پیشرفت عقب مانده است و به همین دلیل نباید به این استان مانند سایر استان نگاه شود.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه فاصله و شکاف بین استان کرمانشاه و سایر استان ها باید رفع شود، تصریح کرد: به همین منظور نیازمند نگاه ویژه تر از سوی مسئولان کشوری خواهیم بود و در غیر این صورت روز به روز باید شاهد افزایش این شکاف و فاصله بود.

محمدی ادامه داد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در استان کرمانشاه در برخی زمینه ها رتبه و جایگاه خوبی مشاهده نمی شود و به همین دلیل با وجود قابلیت ها اما نمی توان چهره خوبی از استان را تبلیغ و نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه عدم استفاده از ظرفیت ها و نداشتن تبلیغات از چهره زیبای استان کرمانشاه یک ضعف محسوب می شود، گفت: امروز توقع استان کرمانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه برای پیشرفت نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت است

کرمانشاه برای پیشرفت نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت است